När du försvinner, tar du mig med då?

Väskan stod i hallen,
och jag visste
vad jag hade att vänta.

Vi låg i sängen
och jag höll om
dig så som om jag
hade kunde hindra
dig från att lämna
vårat lilla paradis
bland skrynkliga lakan
och naken hud.

Det här skulle
vara sista gången
jag skulle få känna
din orakade haka
mot min kind.
Aldrig mer skulle
jag få se dig le
när du ser mig
vakna.

Jag blundade hårt
och försökte förlänga
denna stunden.
Bara så den blev lite längre.

Bara så den varade för evigt


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback