You rock my bed baby.

Jag känner att jag är dåligt på att uppdatera er vad som händer egentligen. Just nu är jag uppe i Stockholm. Kom upp igår. Var så sjukt trött så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Pluggade lite matte (inte alls så mycket som jag borde ha gjort) inför nationella provet idag. Fick en privatlektion i Pythagoas sats, så nu förstår jag den också. Tack skrutt!

Senare på kvällen så hade jag ett minst sagt oväntat telefonsamtal. Jag låg och bokstavligt talat skakade. Nervös? Adrenalin? Ingen aning om jag ska vara ärlig. Vet bara att jag har saknat rösten på andra sidan linjen. Och jag vet inte om jag borde sluta nu innan det går fel igen.

Om lite drygt en timme så skjutsar mamma mig till skolan och då blir det nationella. Jag är jättenervös! Ska hänga med hela dagen iallafall för jag måste vara med på en svenskalektion som är på eftermiddagen. Men det blir chill att umgås med mina konstiga esteter igen, hah.


Kommentarer
Postat av: Robin "stilrobin" Fröström

Sv: Haha ja det blev andra sidan också.. Fast det var tveksamt ;)



Allt bra idag?

2010-05-12 @ 12:03:37
URL: http://stilrobin.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback