Summering av en underbar helg.

Som ni kanske märkte kom jag inte hem igår. Jag var så jävlig så jag stannade där hela helgen. Fy på mig, haha. Men nu kommer iallfall en snabb genomgång om vad som har hänt sen i fredagskväll.

- Grymt kul valborgfirande med underbara små filurer
- Blivit lite småkär efter ha lyssnat på gitarrspel och sång.
- Demodag med massa tyffa bilar.
- Roadtrip till Karlskrona i jakt på streetrace.
- Grillning vid sjön.
- Vansinnesfärder med bilar haha.
- Försökt överleva nätterna med en aggresiv sängkamrat, haha.
- Fått årets första myggbett.


Och allt detta med en liten trevlig filur som jag starkt börjat misstänka är något fel på, haha. Summan av kardemumman är att jag har haft en sjukt rolig helg.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Va in i hela attans va säger tant! skulle ett annat troll vara en filur, sånt prat sånt prat nädu å fel på de va en underdrift! fy skäms flaffe xD de va en toppenhelg i agree

2010-05-07 @ 15:23:14

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback