Lat söndag.

Födelsedagen igår tillhörde de bättre. Förutom de jag visade er så fick jag ju ytterligare några presenter när släkten var här. Så får lägga till att jag fick fyra stycken filmer (Avatar, New Moon, SinCity och 300) och pengar (500+300). På kvällen satt jag och tittade på new moon och blev alldeles kärleksmosig som alltid, haha.

Idag blir det en riktigt slapp dag. Borde ta tag i alla svenska arbeten jag borde göra. Men det är ju trots allt fortfarande helg så jag ska bara chilla. Ska träffa Tiny en runda senare också. Så ja, mer intressant än så blir det inte alls.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback