Happy B-day Fluffiie!

Ja, idag är då dagen jag fyller 17. Grattis till mig, haha. Vid den här tiden förra året så var jag blond. Vet inte varför jag säger det, haha. Men kom och tänka på en videoblogg jag spelade in förra året dagen innan jag fyllde år. Klockan är bara tio men jag har hunnit få massa fina presenter iallfall. Och mer lär det väl komma när släkten kommer klockan ett.

 

- 2 stycken skissblock.
- Akrylfärger
- Kritor
- Skrivböcker i twilight tema med citat från böckerna. (Dock på svenska vilket gjorde mig lite besviken)
- Smashbox Photofinish
- Svart Kajal
- Rött läppstift. (Färgen heter "vamp" så syrran säger att det är ett vampyrläppstift och jag säger att det är ett slampläppstift. Ursnyggt är det iallafall!)


Kommentarer
Postat av: Billy

G R A T T I S

2010-05-08 @ 10:54:45

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback