Can i make it? Yes, I can!

Har varit produktiv de fem timmar jag har varit vaken nu. Precis när jag steg upp så satte jag mig och började skriva på min hemtenta. Så nu är halva den klar och det känns underbart. Så ska göra det sista antingen i eftermiddag eller imorgon förmiddag. Jag har hunnit att baka bullar också. Fått klagomål här hemma om att bullarna är slut och tydligen kan ingen annan göra så goda bullar som mig. Då får det mig att tänka lite. Är ingen annan än jag i min familj kapabel att läsa receptet? 

Så har iallfall bakat en dubbelsats med kanelbullar. Ska nu ner och äta lite lunch. För att senare beger jag mig iväg in till stan för att gå på ett möte hos bup.  Känns som det är det ända jag gör i stan nuförtiden, haha.
Sis kommer hem ikväll också. Yeeey, lycka!

Vi hörs senare babes.




Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback