Saknar er alldeles för mycket

Fick precis ett samtal. Från en person som jag saknar kolossalt mycket. Nämligen min älskade musiker uppefrån stockholm. Pratade i lite drygt en timme med honom om vad som händer just nu och att vi måste träffas när jag ska upp. Han är verkligen en vän som är guld värd. Och jag saknar honom som sagt otroligt mycket.

Får mig att tänka på andra människor jag saknar. Aj. Kommer bli en lång och tårfylld natt.
Jag antar att det är sant som de säger. Att man inte vet vad man har förrens det är borta.


Kommentarer
Postat av: alexsandra

Ska ta hem lite solsken!

Hälsningar från San Diego !

2010-03-30 @ 01:40:54
URL: http://magicfailure.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback