Nördar ♥

Skickade precis in mitt engelska CV. Blev helt okey, hoppas på ett VG iallafall, haha. Nu blir det till att blåsa håret, platta håret, sminka mig och klä på mig. Sedan ska jag bege mig in till stan. Måste köpa eyeliner. Min är verkligen totalslut.

Känner att jag måste sätta igång att plugga matte inför nationella. Men jag fattar ju verkligen nada. Kanske ska ragga upp någon goding som är värsta mattesnillet? Ja, det tycker jag låter som en bra idé.
Men nu måste jag springa ner och hämta fönen. Talk to you later guys!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra med dig? :)

2010-03-26 @ 11:27:34
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

jaa, tycker att den ser tråkig ut :o

hih.

btw, tar 100 spänn för bloggdesigner nu! ^_^

2010-03-26 @ 12:55:10
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback