Love lives forever.



Idag blev den min. Äntligen må jag säga. Tittade precis på den också. Jag kan inte förstå att han är död. Den underbara, vänliga människa är borta. Jag har alltid tyckt om MJ's musik. Men det var inte förrens jag såg filmen jag verkligen började tycka om honom. Som person mer. Jag har aldrig trott på att han har gjort något mot barn. Det är bara människor som är pengakåta som har hittat på massa historier. Jag tror även att det var någon som tog livet av honom. Men det är en annan historia. Kort och gott, MJ är kung av pop. Har alltid varit och kommer alltid vara.

Jag har sagt det innan, jag säger det igen och kommer alltid stå för det:
MJ är den största artist denna jord någonsin kommer att ha.


Kommentarer
Postat av: dh

Har faktiskt sett den nu!

Riktigt bra men sorglig..

2010-03-05 @ 00:41:36

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback