Jag skyller allt på sötnosar!

Idag är jag trött. Får skylla mig själv egentligen att jag inte går och lägger mig tidigare. Eller så får jag skylla på personer som håller mig uppe, haha. Trots min trötthet så ska jag idag ta tag i att skriva ett CV + Personligt brev på engelska. Ett arbete som ska vara klart senast fredag. Kommer nog bli bra. Ska göra alla matteuppgifter min mattelärare har mailat till mig också. Just nu känns det som att nationella proven i Matte A kommer gå åt helvete.

Men först ska jag borsta tandsingarna. Känner mig inte så fräsch i munnen, hah.



Bjuder på en 1,5 år gammal pose bild.


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

48/50, xl. om man har stora tuttar så fyller man ut den, men mina har krympt en kupa, så jag fyller inte ut den längre. har 44/46 nu :$

2010-03-22 @ 15:51:59
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback