Jag försöker iallafall.

Jag försöker verkligen att tycka om min nya frisyr. Försöker så jävla hårt. Men det går inte. Jag tycker inte om den för fem öre. Jag ser ut som en 35-årig tvåbarns mamma. På det kortaste stället är det ungefär 2 cm långt. Helt jävla hemskt. Frisyren i sig är snygg och skulle vara assnygg på någon annan. Jag ser bara förfärlig ut. Inte min stil alls. Så jag funderar på hur jag ska lösa detta nu.

Lösningen idag blir mössa. Ser verkligen maskulin ut idag. Slitna jeans, skateskor, hoodtröja och mössa. Kan lika gärna ta ett killnamn också. Usch, är verkligen på dåligt humör på grund av håret.

Ska iallafall följa med när syrran ska prova balklänning. Försöka vara ett moraliskt stöd och smakråd. Yeah, good luck with that.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback