Inte precis såhär man vill att fredagen ska börja.

Usch, vaknade av att alarmet på mobilen ringde och upptäckte till min stora fasa att jag har gått och blivit superförkyld. Jättesvårt för att andas, nyser, snorig, ont i halsen och hostar. Inte riktigt det man vill överraskas med på fredagsmorgonen. Ska iallafall om en timme iväg till frisören för klippning och färgning. Har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska ha det. Har tänkt att rådfråga min frisör lite, haha. "min frisör" Låter ju som jag har en privat eller något. Det kanske jag har? Vem vet, vem vet.

Iallfall så kommer det upp före- och efterbilder i eftermiddag när jag kommer tillbaka. Så håll ut!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback