Ett välgörenhetsfall.


Okej okej. Jag VET att jag bara skulle handla en eyeliner. Men så såg jag denna och den verkligen bad mig om att jag skulle köpa den så den fick följa med mig hem. Och jag är ju inte hjärtlös så jag köpte den stackaren så den inte behövde hänga där mer helt utblottad.

Haha, det finns två ställen man inte ska låta mig gå in på. Det ena är bokaffärer och det andra är underklädersavdelningar. För jag hittar garanterat ALLTID något jag vill ha och köper det.

Är galet hungrig nu. Men vi håller på att laga lunch. Bakad potatis med kalkonröra. Mumma!


Kommentarer
Postat av: Simon

Good choice :3 Den var söt

2010-03-26 @ 15:09:28
URL: http://sezan.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

TOTTAR



svar:

hih, oh.

men denna hade mååånga fack :>

2010-03-26 @ 15:14:05
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: dh

Trefligt! XD

2010-03-26 @ 16:18:01

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback