En av mina största förebilder fyller år idag.

Min syster fyller 19 år idag Jag är den yngsta i våran syskonskara och självklart så ser jag upp till alla mina äldre syskon. Men syrran har jag alltid sett upp mycket till. Kanske för att vi har växt upp tillsammans eller rent av att jag alltid har velat vara som henne.

När jag tänkte på det här igår kväll så ville jag skriva ett långt och känslomässigt inlägg. För jag ville visa för er hur mycket hon egentligen betyder för mig. Men nu när jag sitter här och knappar på mina tangenter inser jag att det är omöjligt. Finns bara en sak att säga.

Jag älskar dig syrran, grattis på födelsedagen. ♥


Kommentarer
Postat av: Sis

fan, nu sitter jag här o lipar. Jag älskar dig syrran! glöm aldrig det! Du kommer alldid först för mig det vet du! Inge betyder så mycket som du gör. <3

2010-03-27 @ 12:24:46
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

hihi, yay :>

2010-03-27 @ 12:34:47
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback