Dragqueen? Javisst, i 80-tals tappning.

Dagen har rullat på bra och det har varit ypperligt fint väder. Syrran hittade en jättefin klänning som inte alls var dyr. Så det var bra. Själv har jag mest bara glidit runt, haha. Agerade lite sminkmodell till min syster nu på kvällen. Hon skulle måla en 80-tals sminkning steg för steg för att visa en vän till henne hur hon skulle måla.
Jag fjollade mig som vanligt och sa att det var en dragqueen-sminkning. Ännu roligare var det att hon bara sminkade mig på ena ögat och lät det andra vara min vanliga sminkning. Så jag höll för ena sidan och bytte till andra medans jag sa : "drag, inte drag, drag, inte drag".

Lätt road? Mycket.

Nu väntas det mys i min soffa och ladda upp min telefon så jag kan svara på sms jag fått under dagen som jag inte har svarat på än. Fy på mig. Jag borde ha smisk. Men det är en annan historia.

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback