Det snurrar i min skalle.



Jag känner mig duktig. Sitter och gör klart datorkunskaps uppgifter som jag ligger lite efter i. Tycker jag är duktig som klarar dem utan att haft någon genomgång, hah. I mina högtalare dunkas det Siesta's egna spellista på spotify(Tryck HÄR för att lyssna du också.). Taggar satan. För det är nämligen så att jag ska dra dit med underbara Johanna. Kommer verkligen bli sjukt kul. Och när pengar trillar in på kontot hos mig imorgon så blir det att köpa biljetter dirr!

Ses vi där?


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback