Bloggtorka är inte ett tillräckligt ord. Snarare Bloggöken.

Dålig på att uppdatera med skrivna inlägg? Ja.
Brist på fantasi och idéer? Ja.
Borttappad lust till att blogga? Ja.

Det där summerar väl vad som händer just nu. Iallafall bloggmässigt. Försöker vara innovativ med mina inlägg, men det går la sådär med det, haha.  Så ni får stå ut med lite torra inlägg tills jag har fått tillbaka min fantasi.

Snart så ska jag iallafall följa med pappa och titta på bil. Så man har något att göra iallafall, haha. Sen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Ställa mig och baka bullar kanske? Som jag har börjat göra när jag har tråkigt, haha.

Ni ser ju. Vilket skitinlägg. Haha. Men vi hörs senare. Då kanske det blir något mer intressant.


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

oh i knoow :D GODIS!

2010-03-18 @ 12:15:23
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback