No Boys But Vampires.

Gud vilken underbar kväll det var igår alltså. Filmerna är verkligen bra. Älskar handligen, hur de har byggt upp filmerna och självklart så har jag som alla andra tjejer en stor crush på Edward Cullen. Synd bara att de väckte så många minnen hos mig jag önskar ha glömt. Men men, nog om det. Jag tycker ni alla ska gå och se Eclipse. För personligen så tycker jag nog att det är den bästa av filmerna än så länge. Det är med spänning jag nu vill att Breaking Dawn ska komma, haha.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback