Mer än bara en skrämmande tjej.


Var hos tandläkaren imorse. Alltid en pärs för mig som har tandläkarskräck. Men det gick ovanligt bra och jag fick mycket beröm för mina tänder. Såklart man sköter sina tandsingar när man har sånt charmigt leende som mig! Nej men skämt åsido, kul att få beröm av tandläkaren. Hon rekomenderade mig dock att börja använda tandtråd.
Är det bara jag som associerar tandtråd med tråkiga grå vuxna människor?

Iallfall så trippade jag och min mor in på apoteket som ligger mittemot för att köpa tandtråd. Sen ser jag ett ställ fyllt med Apoliva hudprodukter. Det som lockade mig var färgerna, haha. Lite kul. Men iallafall så gick jag och luktade på deras läppbalsam och förälskade mig i denna. Den luktar supergott och fruktigt samtidigt som den är ett grymt bra läppbalsam. Så ja, Apoliva är väl mer kända för den skrämmande tjejen de har i sina reklamer mer än för deras bra produkter. Tycker de ska vara kända för deras grymma läppbalsam istället!
Köp godningen på apoteket för 49 kronor!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback