Cuz you had a bad day.

Vi har dem alla. De kommer när man minst anar det och ibland när man som minst behöver det. Dåliga dagar.

Det kan vara dagar då du är ledsen över att det är slut mellan dig och din älskling. Eller att ditt husdjur som var din bästa vän dog igår. Men så finns det ju också de dagarna som man bara vaknar med en olustig känsla som sitter i hela dagen.

Det sista alternativet hände mig idag. Vaknade och kände mig allmänt dålig. Därför har det varit ganska tomt med inlägg idag. Har mest bara suttit i min soffa, läst eller lyssnat på klassisk musik. För det är sådant jag gör när mitt humör inte är på topp.

Så ja, now you know. Nu återgår jag till Claude Debussy och Mozart


Kommentarer
Postat av: sannie

du gillart! ;)

2010-07-07 @ 18:57:46
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback