Wishing for a greener furture

Okej, nu är det bara en halvtimme kvar på den sista lektionen. Heeelt underbart. Har varit hyfsat produktiv idag iallafall. Sitter och pillar på slutuppgiften i illustrator med temat Miljö. Min blir faktiskt rätt hyfsad om jag får säga det själv. Måste köpa illustrator hem. Sjukt kul att sitta och pilla med.

Första bästa bussen hem blir det sen iallafall. Mami kommer idag. Vet inte varför jag är så lycklig över det faktiskt. Längtar mer till helgen då jag får träffa pappa. Hah, daddy's little girl or what? ;)


Kommentarer
Postat av: Gustav

Snygg bild! ;D

2010-01-26 @ 18:00:04
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback