They call me Lucky.

Satan vilken jävla tur jag har idag! Försov mig till min idrottslektion som började vid nio. Men nu så ser jag att lektionen var inställd för läraren var sjuk. Så jag har inte ogiltig frånvaro eller något! Så jävla gött.
Måste ändå åka en timme tidigare än vad min lektion börjar till skolan. Ska nämligen förbi studievägledarens kontor, och hon är bara här på Måndagar. Grymt dålig är hon på att svara på mail också. Skickade ett för typ 2 veckor sen, haha.

Nu ska jag sluta klaga och äta frulle. Sen blir det att leta outfit, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback