Save me from my own nightmare.

Nu är jag tillbaka uppe i Stockholm.  Vet inte riktigt vad jag ska säga. Trött som ett as är jag och önskade att man kunde gå i ide fram till sommaren.  Sitter och lyssnar på lite musik på Youtube. Försöker komma på något att göra. Eller iallafall framkalla något roligt minne man kan sitta och tänka på. Men allt som jag känner är ensamhet.
Ensam, ensam, ensam. Och jag har ingenstans som jag kan fly till.

För det räcker inte att jag är någon annanstans i mina tankar.


Kommentarer
Postat av: Boston

SV; men klaaaaart! alltid la ;D

2010-01-31 @ 22:51:33
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback