Om vägen till en mans hjärta går genom magen så går vägen till en kvinnas hjärta genom garderoben.

Åh, jag har så mycket jag har kommit på att jag vill ha. Men min plånbok och bankkonto är inte lika peppade på att köpa nya saker som jag är. Men jag har suttit och läst igenom massa bloggar, tittat på massa bilder och inte minst på Lookbook och insett hur jävla mycket jag vill ha.

 - Svarta spetshandskar
- Rutiga skjortor
- Lack/skinn leggins.
- Hatt med flor.
- Rött läppstift
- Höga kängor
- Svarta jeans
- Svart långärmad spetströja
- Nya underkläder
- Svart pennkjol.
osv.

Så nu tycker jag att det kan vara någon vänlig själ som känner sig generös och skänker lilla mig pengar så jag kan fylla på min garderob lite.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback