Min stördhet ska botas av snygghet.

Ja, besöket hos psyk i morse var ju minst sagt... intressant. Självklart får man ju en ung snygg kille till psykolog. Men han verkade helt okej så det blir nog bra. Fick med mig tre stycken frågeformulär som jag skulle fylla i till nästa gång varav en av dem hade 232 st frågor. Så jag har haft att göra, haha.

Ikväll blir det sånglektion. Underbart. Vad som dock är mindre underbart är snöovädret som är utanför fönstret. Känner mig inte vidare pepp på att gå ut i det. Får väl klä på mig som om jag skulle ta en tripp till istiden eller något. Höhö.



PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Boston

hahah eller inte ;D

2010-01-27 @ 16:27:09
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

varför psyk?



svar:

tack <3

2010-01-27 @ 19:08:00
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback