Just for a while.

Söndagsmorgon. Har inte bestämt mig om det är en bra eller dålig dag ännu. Det får ligga på neutral så länge. Har satt kamerabatteriet på laddning. Så det blir antagligen nya egokort idag. Tycker om mina ögon idag. Mer än vanligt. Vet inte varför. Har iallafall konstaterat att det jag alltid får komplimanger för, och det folk fastar för hos mig, det är mitt leende och mina ögon. Så ja, jag antar att de lär vara fina om jag alltid dem jag får komplimanger över.  Det finns två par ögon som jag har sett som är det vackraste ever. Ett par isblåa och ett par mörka. Ni vet sådana man inte kan slita blicken från.


Usch vad mycket svammel det blev nu. Bäst jag slutar innan det blir rena rama woodstock, hahahah. 
Är bara sällskapssjuk. 




Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback