Jag håller dig borta för att jag tycker om dig.

Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Ett av de bästa sätten att vakna är att väckas av soluppgången eller solljus. Det var hur jag väcktes imorse. Låg kvar i sängen en bra stund och konstaterade att allt som fattades var någon som låg bakom och höll om mig. Det är lite tragiskt. Allt jag upplever som bra och underbart, det anser jag skulle vara ännu bättre om någon var där med mig.

Borde jag bli orolig för mig själv?

Troligtvis inte.  Varför ska man alltid vara så beroende av någon annan. Jag har lärt mig ändå sen jag var liten att man inte ska lita på människor. Det lärde jag mig den hårda vägen. Så jag lärde mig att leva själv. Låter dumt att uttrycka sig "leva själv" när jag är så pass ung som jag är. Men det var det jag fick göra. För jag har nog aldrig känt att jag litar till 100 % på en annan person. Jag utgår när jag träffar en ny människa att den kommer göra illa mig så fort jag får chansen.

Jag blir orolig för mig själv.
Allt jag gjorde var att väckas av en soluppgång.





Kommentarer
Postat av: F

Jag kan inte engelska så bra, fast jag försöker! :) Med textade, menar du då att det är ur en låt? :)



Vad gör dudå? :)

2010-01-29 @ 16:32:53
URL: http://lifeisplaying.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh, takc söte :D

2010-01-29 @ 22:33:21
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback