I'm in soooo much trouble.

Satan vad jag ligger illa till! Mitt ekonomiarbete som jag knappt börjat på MÅSTE lämnas in typ snarast. Min samhällslärare är inte så vidare glad på mig, haha. Så idag blir det plugga järnet efter skolan. Måste göra klart hälsoprojektet tills på måndag då det ska vara inlämnat, och så ska jag skriva texter till min bok i Bild och Form grundkursen. Va fan har jag väntat med allt det här för? Har ju haft massor med tid på lovet liksom. Fan.

Så jag kommer bli galen i eftermiddag så mycket plugg det kommer bli. Men men, jag har satt mig själv i skiten så ;]



'Woopsie'


Kommentarer
Postat av: dh

Har du tagit din medusa piercing nu!? :P

2010-01-07 @ 11:45:37

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback