I'm in love with my past.

Usch. Det är dagar som den här som jag förbannar att jag föddes som tjej. Har nämligen haft sån äcklig mensvärk så det inte är klokt. Killar ska fan vara lyckliga över att de inte behöver genomlida det här.

Imorgon börjar iallafall skolan. Ska bli skönt att få lite saker att göra om dagarna. Lite ordning på livet. Det är gött imorgon för vi har bara 2 lektioner och den första börjar 12.20. Fett chill. Funderar på om jag efter skolan ska inhandla lite tjocka, varma tröjor. Det är ju galet kallt ute! Det är jag faen inte van vid, så därför har jag inga kläder för det. Så jag måste nog fylla på min garderob med det. Dock så är min plånbok inte min bästa vän och jag måste snåla lite. Men ja, det löser sig nog.

Kvällen ska jag fortsätta att spendera i min säng. Har inte rört mig härifrån idag, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback