Happy b-day to you.

Idag fyller min hyresvärd, aka mormor, 75 år. Så vi ska åka ut till Kista galleria och äta något där med några andra släktingar. Klockan två ska vi vara där men vi ska lämna lägenheten opm typ en tjugo minuter eller så. DEt är halt ute och mormor har haft sönder foten när hon halkade för någon vinter sen, så vi ska ta det lugnt.

Så ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Är sjukt sugen på bio, så är det någon som känner för att bjuda ut mig på bio ikväll så är det bara att höra av sig ;]


Kommentarer
Postat av: Diana

hahah det gjorde jag med! ohja, det måste vi! jag har fått skolkatalogen, måste visa dig alla människor :D haha har inte du fått din!? om du inte gör ngt på lördag, sms mig!

2010-01-06 @ 17:19:06
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/
Postat av: Diana

just det ja, bootsen...har verkligen inte pengar till det nu :( men jag får se...men om du vill sälja dem så kan du göra det, för är inte 100% säker om jag vill ha dem, har lite beslutångest!! <3

2010-01-06 @ 21:33:50

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback