Goodmorning sunshine.

Fy fan. Idag ringde min klocka vid 05.45. INTE OKEJ. Dock är jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.
Idag vill jag bara att skoldagen ska gå fort. Har ingen lust att gå i skolan, haha. Längtar redan till helgen. Har iochförsig bara 4 lektioner idag så det är lugnt. I eftermiddag kommer mamma upp också. Jag börjar nämligen min tredje omgång på barn och ungdoms psyk imorgon och jag ville att hon skulle vara med då. Men det blir säkert bra det också. Bara min psykolog inte är ung. Det räcker med att det är en kille och han heter Fabian, haha.

Nae nu ska jag packa ihop mina saker och dra mig iväg till bussen.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback