Clothes over bros, right?

Fredagens skoldag är över och jag sitter här för att fördriva lite tid. Haft en rätt bra dag i skolan idag. Jag får VG i slutbetyg i estetisk verksamhet, och det var vad jag hade väntat mig. Men jag blev glad för att när jag berättade för en tjej i min klass att jag fick det blev hon superchockad och trodde jag skulle få MVG. Så söt. Sen så på samhällen så fick jag höra att jag hade gjort ett bra ekonomi arbete och kunde fått toppbetyg om jag hade utvecklat lite mer. Men jag är glad, för jag var inte ens säker på att jag hade arbetet rätt, och debattartikeln jag skriver blir bra. Fan, det är ju journalistik som är min grej alltså.

Nu ska jag iallafall snart dra bort till Östermalm och ska möta upp Boston. Vi ska nämligen på modevisning som Frida Fahrman (stavning?) stylar. Jag följer mest med som moraliskt stöd, haha. Men det blir trevligt. Måste få hennes åsikter på lite saker. Hörs mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ah, så klart :>

men jag menade mer på sättet 8D

fast nic kanske har varit så när han var ung, vad vet vi? XD

2010-01-22 @ 18:28:45
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Gustav

Grattis till betygen! ;D

2010-01-22 @ 18:47:42
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback