A smile to die for.

Jag får väl först börja med att be om ursäkt för mitt ytterst dåliga uppdatering. Eller ja, det är min blogg jag bestämmer när jag ska skriva, men iallafall.

Det har varit så kaos för mig så jag har varken viljat eller orkat att skriva. Nyårsnatten för mig var så satans förvirrande så den snurrar fortfarande. De följande dagarna var ju inte mindre komplicerade. Det har skakat om hela mig lite. Och jag har kommit till insikt att alla de här personerna som har skakat om mitt liv nu dessa dagarna, de är egentligen bara substitut. En fyllnad för något annat. Något som jag förlorade för ett tag sen och som fortfarande gör ont. (Jag gråter bara jag tänker på det)



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback