Om jag vore din hemmafru..

Jag har börjat sysselsätta mig om dagarna. Så de flyter inte ihop lika mycket som de gjorde innan. Nu spenderar jag mina dagar med att sitta och spela på gitarren, läsa böcker, städa lite. Men framförallt så underhåller jag mig genom att baka, haha. Ställde mig precis och gjorde iordning en bulldeg som nu står nere och jäser. Jag bakar bullar när jag har tråkigt. Börjar ju nästan bli lite hemmafru varning på mig, haha.

Kanske ska satsa på att bli en ny av hollywoodfruarna?


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback