Om jag hade förlorat dem.

Usch, denna dagen startade inte bra. Jag visste att mamma skulle opereras idag. Men det skulle bara ta en halvtimme eller något. Så mamma och pappa skulle vara tillbaka senast vid klockan 11. Klockan blev tjugo i tolv och de hade fortfarande inte kommit hem. Jag befarar det värsta att de kört av vägen och att jag hade blivit ensam kvar. Så jag ringer och då säger mamma att de bara blivit lite försenat och att de var på väg hem.
Fy fan va rädd jag var.

Jag ska klargöra bara hur det ligger till med mig och skola nu. Jag har INTE hoppat av gymnasiet. Är fortfarande inskriven och elev på Nackademin. Dock så har jag inte ork att gå i skolan. Så jag får mina uppgifter hemskickade via mail som jag sedan gör och skickar in. Men såklart måste jag göra vissa saker där som bland annat nationella proven, så då får jag ju åka upp och göra dem. Men nu är jag hemma i Småland och gör arbeten via mail.

Kommentarer
Postat av: Boston

SV; öööööh, ja tack!! Vi ska åka bort tsm ialf, dt har jag redan bestämmt...<3

2010-02-09 @ 12:41:06
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ELLER HUR :D måste ha den!

2010-02-09 @ 14:35:35
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Boston

SV; BRA! då säger vi så ;)

2010-02-09 @ 16:43:43
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback