My room is my castle.

Nu har jag spenderat ungefär en och en halv timme med att hänga upp kläder i min nya garderob. Och jag har typ hälften av alla kläder kvar, haha. Men det blir bra, ytterst bra. Dock så vet jag itne riktigt vad jag ska göra av alla mina skor. Har två stycken papperskassar och en sopsäck med bara skor. Fick världens chock och tänkte för mig själv:  'När fan fick jag så mycket skor!?'

När jag är klar med min klädupphängning blir det fortsatt makeover i rummet. Då ska det nämligen möbleras om lite till. Kommer bli finfint det här.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback