Monday, monday, monday.

Det är måndag morgon, och jag mår helt okej. Konstigt nog. Dock har jag beslutsångest vad jag ska ha på mig. Dagens i-landsproblem : Vilken av alla hundratals tröjor ska jag sätta på mig idag ?
Märkte att jag ställde klockan lite väl tidigt också. Bussen går inte förrens 08.30. Men jag får ju iallfall tid på mig med min klädångest.



Besviken är jag också. Jag blir besviken på människor som säger saker som man vet inte kommer hända men ändå hoppas. Jag blir besviken på människor som verkar som om de inte kunde bry sig mindre när man själv anstränger sig. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag antar att du läser det här och tar åt dig. För du vet vad jag tycker.


Kommentarer
Postat av: dh

Menar du mig? :(

2010-02-01 @ 11:29:20

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback