Måndagsmöte = Jobbigt möte.

Idag händer något jag valt att inte berätta för er. Klockan halv tio så ska nämligen jag och min mamma åka till min skola och gå på en såkallad EVK. Det vill säga en ElevVårdsKonferens.  Mer vad det innebär och vad resultatet blev kommer jag berätta för er i eftermiddag. Just nu är jag så nervös så jag har nästan svimmat 4 gånger sen jag gick upp. Har dessutom inte kunnat äta något för det känns som jag ska kräkas. Usch. Nog för att man säger att måndagar ska vara jobbiga, men det här är ju fan löjligt!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback