Ibland skrämmer jag mig själv.

Okej, mötet imorse. Sitter ner med mamma, min mentor och min rektor i ett rum. Jag höll nog på att dö tror jag. Men iallfall, jag har inte mental ork att gå i skolan just nu. Så vi har kommit överrens om att jag ska läsa klart mina A-kurser hemifrån. Dock ska jag dit då och då för att göra nationella prov och andra redovisningar jag inte kan göra via mail. Känns bra faktiskt. Men jag har dålig samvete för vännerna jag lämnar kvar i Stockholm. Jag kommer ju såklart att åka upp och hälsa på, men jag kommer inte kunna umgås med dem på samma sätt.

Så mamma och jag packade ihop de få saker jag hade och åkte tillbaka till småland. Vet dock inte vart jag ska göra av alla saker. Känns som om jag har mer saker med mig hem än vad jag hade med mig upp.

Satt och rensade ur mitt skrivbord för att kunna sitta där och plugga sen. Hittade massa anteckningböcker och skissblock sen flera år tillbaka. Dock har jag skrivit vissa saker som gör mig orolig. För allting är daterat. En av de saker som skrämde mig mest var något jag skrev när jag var 13 år gammal. Ska citera det:

"Det spelar ingen roll om hon lever eller inte. Ingen skulle märka någon skillnad."

Jag var självmordbenägen redan 13 år gammal. Ibland blir jag skrämd av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Svensktext klarar jag mig utan, fast dock så hittar jag inte Glee avsnitten, någonstans! :S



Vad ska din "tavla" bli för något?! :) Snart ska jag ta och kila över till jim!

2010-02-08 @ 18:42:53
URL: http://lifeisplaying.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: hehe ja, nog får ni ju vara det ;D bara ni läser! söt äru :) egentligen inte, men jag försöker. hur är det själv? <3

2010-02-08 @ 20:05:11
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: sis

sv: med fotograf till projektarbetet

2010-02-08 @ 21:10:36
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Tack sötis =) joo... det är så svårt bara. Men allt brukar ju visa sig med tiden. Jaså okej, I see :| låter ju inte alltför bra.

2010-02-08 @ 21:13:58
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: nana

vadå? har du hoppat? ska du tillbaka till skithålan?:P

2010-02-09 @ 00:58:07

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback