En lista med löften.

Tappat lite sug att skriva. För jag har ingenting speciellt att berätta. Det är den stora nackdelen med att flytta tillbaka ut i skogen. Det händer ingenting. Känner mig grymt isolerad för den delen också. Är sur över att jag inte kom iväg till Stockholm som jag hade planerat. Men det är inget jag kan göra något åt nu.

Istället blir det terapisession i köket. Ska nämligen ställa mig och laga köttbullar om ett tag. Om jag får säga det själv så gör jag Sveriges godaste köttbullar, hah. Så det kommer bli skitbra. Jag har skrivit en lista över saker jag har lovat mig själv att göra nu när jag bor hemma igen:

- Spela mer Piano.  Jag ska öva, öva, öva och öva lite till så jag blir bättre på piano. Ska dessutom lära mig alla ackord, haha.

- Laga mer mat.  Är det någonstans jag verkligen stormtrivs så är det i köket. Mer god mat åt familjen helt enkelt.

- Läsa mer böcker.  Jag har massor med böcker som står på min hylla som bara väntar på att få bli lästa.

- Laga gitarren och lära mig spela. Det finns en gammal gitarr här hemma som strängarna måste bytas på. Tänkte göra det och lära mig spela. Har alltid velat kunna spela gitarr.

Så jag kanske borde göra det här. Då kanske jag tillochmed får upp humöret lite. Om det funkar?
Ja, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

När bestämde du dig för nr. 1 ett 4? ^^

2010-02-17 @ 16:54:18
URL: http://gurk.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Nu kan man anmäla sig till den nya omgången av Veckans blogg om man vill...



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/02/rosta-i-hogerspalten-veckans-blogg.html



Ha det bäst!



Kram

2010-02-17 @ 17:27:21
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback