Cold snow, cold heart.

Nu har jag varit ute en timme i snön med Cassie. Fy satan va underbart det är. Sprang runt i snön som går upp till låren nu på mig. Cassie stackarn försvinner i snön och ser ut som en liten larv när hon hoppar runt där. Jag skrattade så grymt mycket. När jag sprang runt i snön så tappade jag balansen och ramlade baklänges. Och sen kom jag inte upp! Haha, jag såg ut som en liten skalbagge. Men till slut gick det, hehe.
Så nu tillbaka in i värmen och min underbara soffa. Ska nog fortsätta måla så fort mina fingrar har tinat.



Såhär vackert var det från min balkong för några veckor sen. Nu är det typ en meter snö till, haha.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback