Att leva i väntan på en dröm.

Godmorgon på er. Har sovit riktigt dåligt inatt och som grädde på moset så har jag drömt jättemycket. Saker som jag har undvikit att tänka på väldigt länge som nu kommer krypandes till mig i mina drömmar. Usch. Skönt att dra till skolan för att få annat att tänka på. Höll på att mörda mig själv igår så rastlös som jag var. Stod och borstade tänderna i typ en halvtimme.

Sen ikväll blir det sånglektion igen. Helt underbart. Fast nu längtar jag bara till helgen. Som vanligt, haha.


You gotta love the pose!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback