A girl gotta do what a girl gotta do.

Söndag morgon. Klockan är kvart över sju och jag är redan vaken. Alarmet ringde iochförsig för 45 minuter sedan. Har duschat och klätt på mig. För idag tar jag nämligen tåget upp till Stockholm. Måste till skolan imorgon för att skriva en uppgift. Dock så åker jag hem imorgon kväll igen så det blir en snabbvisit.

Uppgiften jag ska göra i skolan är att skriva en krönika. Och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om. Börjar få lite smått panik. Får tänka på det de fyra timmar det tar att åka upp. Lär väl säkert ta mer med tanke på vädret.

Men vad det var jag ville säga var att jag kommer inte ha min dator med mig. Så jag kommer inte blogga förrens imorgon kväll/natt. Eller ja, det kommer säkert komma mobilbloggar.


UPDATE: Inställt. Jag failade.

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

du kan ju höra av dig när du har typ 200 spänn över! :D

2010-02-21 @ 13:15:43
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback