Våren är här och utanför så är det..SNÖ!?

Redan igår kväll på väg hem från bion så snöade det. Och inte lite ska jag säga er. Det var knappt så man såg vägen framför. När jag vaknade idag så tittar jag ut genom fönstret och ser att det ligger som ett vitt täcke precis överallt. Vad är det här liksom? Det är snart maj och så snöar det fortfarande. Jag kommer bli riktigt tjurig om det snöar eller är snö på min födelsedag. Då ställer jag in och hoppar över att fylla år detta året.

Idag ska jag iallafall först till syrran och fixa lite saker hos henne. Sen blir det hem och få en otroligt smärtsam massage. Längtar INTE! Men det blir ju bättre av det iallfall. Så man får la stå ut med det också. Efter massagen ska jag göra klart min illustration som ska vara inne imorgon. Känner att jag försummar mitt skolarbete lite. Men äh, ettan är snart över iallfall. Haha, ja om man ändå kunde tänka så.


Snö i slutet av april är INTE okej.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback