The Last Bounce

Efter suttit fem timmar i en bil och haft ett arobicspass i baksätet av en bil är jag framme i stockholm. Middagen kommer snart stå på bordet och sen blir det att fixa i ordning det sista. För att sedan blir det att ta en taxi till Globen för att se bland de sista föreställningarna med Bounce någonsin. Jag har sett de live en gång innan och det var för fem år sedan. För er som inte vet vad Bounce är så är det en svensk dansgrupp. Helt sjukt grymma är dem. Så det ska bli grymt kul. Kanske hinner slänga upp ett inlägg innan jag går, annars hörs vi senare ikväll eller imorgon!

Heippa!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vad söt :D

2010-04-24 @ 06:37:28
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Patrik Karlsson

sötare än många kilo socker

2010-04-25 @ 10:01:30

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback