Somliga sliter när andra är lediga.

Dock så tillhör jag nog inte de som sliter när andra är lediga, haha.Fast, det kommer inte bli så mycket helg för mig ändå. För de närmaste dagarna kommer jag att få råplugga matte inför nationella. Min kära syster har lovat att hjälpa mig. Och sen måste jag göra den satans illustrationen som jag inte kommer på hur jag ska göra. Det suger att vara estet när man har tomt på inspiration.

Jag har fixat lite med gymnasium till hösten också. Så antingen blir det media med textkommunikation som inrikting (som det lutar åt mest), hotell/resturang eller så kanske kanske kanske jag kan få börja tvåan på estet här hemma. Så vi får se vad det blir. Tar en sak i taget. Som att klara ettan. Haha.

God morgon på er!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback