New shoes!

Ja, motivationen är som bortsprungen trots massa skönt solande. Imorgon ska jag hota mig själv med något, haha. Får se om det hjälper. Hämtade ut mina paket, men blir besviken iallafall. Jeansen hade jag beställt i fel storlek men bikinin var finfin! Dock så var den lite stor i kupan, men jag får satsa på att odla boobies till sommaren, haha.

Fick ett sms om att skor till mig har kommit också. Helt fucking unbeliveble amazing!
Vet inte riktigt hur jag ska få ihop pengar till det. Men det är en annan historia!

Skor "Character" - White/Carbon

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback