Life, death and sex.

Riktigt sent första inlägg, men det får ni stå ut med! Var först inne i stan för att lämna in sis balklänning som var för stor och behövdes sys in.  Kära Tiny hade slutat tidigt och gnällde om att hennes buss inte gick förrens om typ två timmar eller något. Så hon åkte med oss hem och så har jag spenderat eftermiddagen tillsammans.
Haft djupa disskutioner om liv, död och sex, haha. Mycket trevligt tycker jag.

Nu borde jag plugga, men funderar på att ta en dag ledig och plugga gärnet imorgon istället.

Gammal gos-bild på mig och Tiny! ♥


Kommentarer
Postat av: Rora

SV: Helt ärligt var det ingenting för mig. :<

2010-04-19 @ 18:45:38
URL: http://rora.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback