I ♥ Soligt väder.

Torsdag idag. Solen skiner underbart ute och ingen snö syns så långt ögat kan se. Det blev jag lite lycklig över. Har även blivit lovad nu att jag ska få fint väder i födelsedagspresent så jag tror att det blir en födelsedag i år iallafall.

Dagen idag kommer spenderas med att packa ner typ halva min vardag i väskor och plugga gärnet. Varför jag ska packa är för att imorgon åker jag upp till stockholm och stannar i typ två veckor. Sen åker jag hem helgen då jag fyller år men åker upp på måndagen efter det igen. Så nästintill hela Maj så kommer jag spendera tid i Stockholm. Så hojta till om någon vill träffas.

Illustrationen är klar och min lärare kommer strypa mig. Hoppas och håller tummarna för ett G iallafall.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback