Friday i'm in love.

Dålig uppdatering igår, jag vet. Iallafall, det ni missade var att kära Stina kom upp på mig på eftermiddagen och snackade massa skit med mig. Det var ytterst trevligt. Sen att jag slutade hela dagen med att sitta och fnissa som en liten flicka är en annan historia.

Idag är det fredag. Dock så känns det som om det var det nyss, haha. Men idag på planeringen så står det massage 13.45. Kommer göra grymt ont känner jag på mig. Fast det blir ju bättre iallafall. Sen klockan 16.57 ska jag och Stina sitta på ett tåg bort till Emmaboda. Där ska vi titta på, eller ja snarare lyssna på , massa band och ha det allmänt trevligt. Så blir det hemfärd lite senare ikväll. Kommer bli grymt bra.

Men ja, nu blir det till att äta frulle till massa bra musik.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, Stina berättade om denna resa när jag träffade henne i Växjö för några timmar sen. Ni får ha det superduperdunderkul, och krama om varandra ifrån mig!

2010-04-09 @ 15:54:38

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback